čtvrtek 19. ledna 2017

Snad jsem konečně našla správný místo


Už delší dobu hledám vhodné místo, kde bych mohla tvořit svůj blog. Vypisovat se z myšlenek, tvořit věci, které mě napadnou, přidávat fotky. Místo, kam budou lidi chodit, protože je moje tvorba zajímá a zároveň to nebudu vnucovat někomu, kdo o to nemá zájem.

Vyzkoušela jsem už hodně blogů, ale nějak jsem se nedokázala usadit a pokračovat v tom, co mám. Už dva měsíce pravidelně píšu články do jiného blogu. Ale i to místo mi začíná být malé. Předtím jsem ještě měla jeden blog čistě o fotografiích. Asi se pořád hledám a přicházím neustále na nový věci, co mi při mém psaní chybí, a tak je hledám jinde.

Nejsem v celku zaměřená na nějaké konkrétní téma. Odjakživa ráda píšu. Píšu si myšlenky, nápady, prostě cokoli, co mám chuť napsat, to napíšu. Baví mě taky recenze, tak si sem tam nafotím nějakou věc a píšu o ní. Dokonce se mi podařilo za mou recenzi vyhrát jednu soutěž. Vlastně první výhra v životě. Z toho jsem měla radost. Zpět k věci. Když jsem byla menší, snažila jsem se napsat i knížku. Doma mi říkali spisovatelko. V pubertě jsem psala takovej "veřejnej" deníček, ale všechno mám doteď na papíře. A v současný době hledám místo, kde bych mohla svoje myšlenky zpřístupnit lidem, kteří by měli zájem si to číst. 

Postupně sem zkusím vkládat některé z mých již napsaných článků z původního blogu. Prostě a jednoduše se sem tak nějak přestěhuju a budu doufat, že tady už pro mé psaní najdu "domov." Tak to by bylo pro začátek asi všechno. :)  

Žádné komentáře: