pondělí 13. února 2017

Příprava na letní semestr

S příchodem nového semestru většina studentů propadá panice. Samozřejmě ani já nejsem výjimkou. Nicméně letos jsem se rozhodla hledat na všem pozitiva. Ty nacházím především díky papírnictví. Jelikož mě letos čekají státnice, měla bych spíš hledat cestu nějakých uklidňujících cviků, trénovat dýchání, paměť a práci v totální histerii, chaosu a panice. I na to pravděpodobně časem přijde řada, nicméně teď, dokud je ještě čas, si to dělám snesitelnější svou cestou.

Jak jsem už v předchozích článcích docela okatě naznačila, papírnictví je moje láska. To se prostě nedá nic dělat, každý má něco. Po letošním (až podezřele) úspěšným zkouškovým, kde přisuzuju úspěch seznamům úkolů, snad bude následovat i úspěšný letní semestr. Pro tenhle případ jsem si pořídila 4 pěkné washi pásky v Ikee. Ačkoli se nejedná o papírnictví, tímto sortimentem u mě Ikea hodně stoupla. Pravděpodobně nezůstanu jen u čísla 4, ale říkala jsem si, že bych si tu radost měla podávat postupně, ne hned najednou. Ono by mě to pak taky mohlo omrzet. A jaký bych si pak dávala odměny, když už bych měla všechno nakoupený. Na všechno se musí hezky pomalu.


Minulý týden jsem, na zmíněné washi pásky, narazila náhodou a o to větší radost z nich mám. Původní záměr výrobce byl pravděpodobně na dekoraci a balení dárků, protože jsem je našla mezi stuhama a balícím papírem. Nicméně správný "planner lover" si vždycky cestu najde. Další nezbytnou součástí jsou samozřejmě fixy, děrovačka, barevné papíry, lepítka, samolepky, nůžky, ... 

Takže dokud je ještě čas a klid, sedla jsem si k bloku a jala se tvořit. Nejsem grafik ani umělec, no v podstatě krátce řečeno neumím kreslit ani rýsovat. Pokus o nákres jakéhokoli tvaru většinou dopadne tak, že vyleze tvar, jež je vzezřením opačném smyslu, než byl původní záměr. Taky to podle toho asi vypadá. Ale dělá mi to, tak či onak prostě radost. 

Každý název předmětu jsem si napsala na první volnou stránku. Trošku jsem se nechala inspirovat ozdobným písemem na googlu. Ovšem bystrý, průměrně malbou nadaný člověk pozná, že se nejedná o mistrovské dílo, ale o jakousi patlaninu písmen. To nám ovšem nevadí a pokračujeme dál. Dolní část stránky jsem polepila washi páskou a bylo to. Z nějakýho důvodu mě baví otáčet stránkama, který jsou z některé strany polepené právě washi. Nevím, asi je to nějaká deformace.



Žádné komentáře: