pondělí 20. února 2017

Spíš takvej holčičí článek

Když má člověk pocit, že ho svět nějak v poslední době zrazuje, že některé věci prostě nejsou takový, jako by si je přál, je třeba si najít nějaké rozptýlení. Něco, co člověku udělá radost. Něco, díky čemu na chvíli zapomene na to, co ho trápí. V poslední době mívám celkem dost času a s tím se pojí i přemýšlivost. To je celkem záludná věc. Proto se ne nadarmo říká, že pokud Vás něco trápí, zažeňte to prací nebo nějakou činností. Ty rádoby klišé věty jsou sice pro mnohé lidi ve chvílích smutku nebo trápení k ničemu, ale pokud se dotyčný rozhodne, je poslechnout a jednat podle nich, jsem si jistá, že to zafunguje.

Třeba dneska jsem měla v centru nějaké povinnosti, ale zároveň se mi zdálo, že potřebuju něco, co mi udělá radost. Něco, co mě rozptýlí a přivede na jiné myšlenky. No, co mě jako holce může udělat radost. Nakupování a tak je sice děsně supr, ale s mým kotníkem bych daleko nedošla. A ačkoli sportovním nadáním, jak už jsem zmiňovala, neoplývám, tak se nemůžu jít vybít někam sportovně. Nohu z mého posledního běhu mám už týden nateklou. Respektive kotník, takže jsem ráda, když můžu normálně využívat chůzi. Což je samozřejmě beztak náročné, když člověk běhá v centru z místa na místo a zařizuje si potřebné věci. Nic moc teda, nic moc.

 👀

Tak jsem si zašla na nehty. Mně to prostě uklidňuje, když můžu tu hodinku nebo dvě, sedět a nechat někoho, aby se o mě staral. Samozřejmě bych si ty nehty mohla udělat doma, ale to není ten správný relax. Jen tak se někomu dívat pod ruce, jak tvoří. Přitom není třeba nad ničím přemýšlet. Jen sedíte, posloucháte hudbu a užíváte si ten klídeček. A následná masáž rukou, o tom nemusím ani mluvit. Sama si jí udělat tak dobře nedokážu a asi to ani není možné. Popravdě řečeno, je to asi věc, na kterou se ze všeho toho pečování, těším nejvíc.

Gelový nehty si nechávám dělat už několik let, samozřejmě s nějakýma přestávkama, kdy si nechám své přírodní nehty. Ty jsou ale bohužel odjakživa tak lámavé a podle mě prostě nepěkné, že je pro mě jednodušší využít cestu gelových nehtů. Jednak se nemusím jejich úpravě tolik věnovat, což je pro mě výhodou, protože na nehty já nedám dopustit a jak se mi jen trošku odřel lak nebo nehet nevypadal hezky, byla jsem z toho nervózní. Jako jo já vím, děsnej problém. :D Taky jsem dlouhou dobu pracovala ve vinárně, kde jsem neustále měla ruce ve vodě. Následně jako snídaňová servírka, kde se mi taky často nehty zničily manuální prací. Teď jakožto studentík a kancelářská krysa, nehty sice tolik netrápím, ale už jsem si na gelový zvykla a prostě mám raději, když je ruka upravená. I kdybych si je jen sama lakovala obyčejným lakem nehty, musela bych to upravovat každý den. Lak mi prostě z nehtů opadává a loupe se a na to já se prostě nedokážu dívat.



A teď trochu do historie 👆. Tvarů, délek a barev nehtů jsem už vystřídala nespočet. První nehty jsem si nechala udělat v prváku na imatrikulační ples. Potom jsem chodila jen příležitostně s kamarádkou, a potom jsem je na x let nechala být a měla jsem své nehty. Asi ve třeťáku na střední jsem se seznámila s holčinou, co si dělala rekvalifikační kurz na nehtařku. Potřebovala modelku, na které by si nehty mohla trénovat. Tak jsem se nabídla a byla jsem jejím zkušebním králíkem. Byla moc šikovná, takže jsem už tehdy odcházela s krásnými nehty. Po rekvalifikačním kurzu, se nechala zaměstnat v salonu a já jsem k ní pravidelně docházela na nehty. Po pár letech odjela do zahraničí a já zase zůstala se svými přírodními nehty.


K Vánocům jsem tehdy dostala UV lampu a základní set na tvorbu gelových nehtů. A od té doby mi to zůstalo, když byl čas a nálada, tak jsem si tvořila.  Jen tak sama pro radost. Doteď to není úplně geniální a trvá mi to děsně dlouho, než dosáhnu požadovaného výsledku. Proto je pro mě kolikrát jednodušší v rámci úspory času, zajít takhle na nehty a nechat se o sebe hodinku starat, než se doma tři hodiny prát s vlastní tvorbou. Ale když je nálada, ráda tomu ten čas věnuju. J

Žádné komentáře: