pondělí 3. dubna 2017

Desítky včel a dva párky v rohlíku

První víkend v dubnu jsme se vydali na chatu. Nebyla bych to já, abych si s sebou nevzala foťák a nesnažila se vyfotit každou věc, kterou potkám, a pak na tom nehledala nějakou hlubší myšlenku. Tentokrát bylo opravdu horko, prvně jsem opustila dům v tričku s krátkým rukávem. Pro mě to byla událost roku, fakt jsem to hodně prožívala. 

Celé odpoledne jsme hráli na zahradě, na slunci, Dostihy a sázky. Ačkoli to není nějaká světoborná činnost, jako absolutní relax na prvním pořádným slunci, to je perfektní. První hra pro mě znamenala drsnou prohru, ale potom jsem nasadila hráčský tempo a byla jsem dvakrát jasným vítězem. 

Ale dost už psaní, tentokrát se jdu spíš pochlubit tím, co se mi podařilo zvěčnit. Bude se to celkem hemžit včelama, ale nedokázala jsem vybrat jen jednu fotku, tak je třeba se tím prohrabat. Plus malý překvapení nakonec.



























A tady už je to malý překvapení. Tematicky naprosto odlišný, ale jestli tohle v člověku nevyvolá hlad, tak už nevím co. Před tím, než jsme se vydali na cestu, na chatu, stavili jsme se na Andělu ócéčku. Úplně dole u garáží jsme narazili na stánek s tímhle jídlem a nešlo to jinak, než si dva kusy odnést s sebou. No a jak se nám hned pěkně jelo. 


Žádné komentáře: